• DECATHLON-Büchl félmaraton
    DECATHLON-Büchl félmaraton
White Arrow

GyŐr-Moson-Sopron Megyei SzabadidŐsport SzÖvetség

Szponzoráció?

Keresem az olyan gazdasági vezetőket, akik a szabadidősport fontosságáról meggyőződve segítséget nyújtanak a rendezvényeinkhez.

Grey Arrow Bővebben...:

2018. 06.01. 17-19-ig Nordic Walking Kezdő Kurzus!

 "Ùjra és újra biztatok mindenkit, ismerkedjen meg a nordic walking-al és tegye egészségesebbé és boldogabbá az életét."
   Itt a tavasz ideje mozgásba lendülni, de csak fokozatosan! Kezdjétek Nordic Walkinggal! A legjobb döntés! Állóképesség és életminőség javítása felső fokon a nordic walkinggal! Gerinc és csípő problémák megelőzése csak is a Nordic walkinggal!

 

Grey Arrow Bővebben...:
White Arrow

Hírek

XVII. Büchl Félmaraton

 

17. alkalommal kerül megrendezésre a Büchl Félmaraton és Félmaraton váltó elnevezésű verseny. A verseny a korábbi évekhez hasonlóan ismét a győri Püspökerdő nevű közkedvelt futóterepen lesz megrendezve. Idén is a szokásos távok várnak Benneteket, 4 és 21 km egyéni, 21 km-es 3 fős váltó, ill. a 7 km-es Nordic Walking.

XXIII. Győrújbaráti Terepfutás

 

23. alkalommal kerül megrendezésre a sokorói dombság vidékén a Győrújbaráti Terepfutás, mely az idei évben Magyarország 2018. évi Hegyifutó Félmaratoni Magyar Bajnoksága, így a klasszikus 7 és 14 km-es távok helyett a versenyzők, most 7 és 21.1 km-es versenyszámokban mérhetik össze tudásukat.

Nordic walking kezdő kurzus: 2018. 06. 01.

 

Nordic Walking 

Hölgyeknek, Uraknak,  Kismamáknak és Nagymamáknak,  

 Kitűnő állóképességet biztosít,

 nagyon jó a testnek és a léleknek egyaránt!

Gerinc és csipő problémák meg előzésére és javítására a legjobb természetes gyógymód!

 

KEZDŐ KURZUS 4 alkalom!

2018. június 1, 8, 15, 22.

4 x 2 óra / heti 1 alkalom péntekenként 17-19 óráig 

inf.: +36/30 9 165-175

e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Program: 5 perc sportág ismertető,

25 perc  koordinációs és bemelegítő gyakorlatok 

 50-60  perc gyaloglás nordic walking technikával (kb. 4-5-6-7km) a fokozatosság betartásával.

15 perc nyújtás.

Várom olyan emberek jelentkezését, akik szeretnének javítani az állóképességükön és az életminőségükön a nordic walking segítségével!

A leg hatékonyabb természetes gyógyszer!

Fontos a 4 alkalmon való részvétel, hiszen az alapoktól indulunk, rásegítő gyakorlatokkal alapozzuk meg a helyes nordic walking technika elsajátítását.

 

Tisztelettel és Sporttársi üdvözlettel a viszontlátásig:

Molnár Z. Csabáné Fügi Edit N.W. tréner

 

www.gyorisport.hu

13 ok a Nordic Walking mellett

 

1. Tehermentesíti az izületeket

Kutatások bizonyítják hogy a botok használata 30%-kal tehermentesíti a csípő- és térdizületeket a normál sétáláshoz képest. Ha egy sportoló 1 km-t gyalogol botokkal, akkor a combcsont és a lábszárcsont közötti nyomás a normál gyalogláshoz képest kb. 1,4 tonnával kevesebb! Nem elhanyagolható számok.

 

2. Javítja az állóképességet

Az Nordic Walking egy 100%ban állóképesség-sport. A cél egy meghatározott táv teljesítése vagy egy adott időintervallumon belül lehetőleg a legnagyobb táv teljesítése. Ennek elérésében és/vagy javításában nagyszerű eszköz.

 

3. Erősíti az izmokat

Az Nordic Walking a testünk több mint 660 izmának 90%-át igénybe veszi. A helyes technika használatakor a kar, váll, nyak és a hát izmait is megmozgatja, ami a mai irodai társadalom tagjainak létfontosságú. Ezen felül erősíti a szívet és javítja a vérkeringést.

 

4. Hurrá, fogyunk! Az egyik legjobb öregedés gátló szer!

A túlsúly jelenkorunk alapproblémája. Mivel az Nordic Walking a maximális terhelés 50-80%-án dolgoztatja meg a szervezetet, és erre a terhelésre a szervezet zsírégetéssel válaszol, ezért a rendszeres Nordic Walking a súlyproblémák orvossága. A sima gyalogláshoz képest az Nordic Walking 20%-kal több kalóriaégetéssel jár. Egy óra alatt átlagos tempóval pont 400 kalóriát égetünk el. Emellett a sport az egyik legjobb öregedésgátló szer a világon, amit a testre és lélekre gyakorolt hatása biztosít.

 

5. Javítja a test oxigénellátását

Az izomhasználat növekedésének köszönhetően nő az oxigénfelvétel, ami a vérben 25%-os koncentráció növekedést jelent.

 

6. Oldja az izomfeszültséget

Jó hír mindenkinek aki nyakfájással, hátfájással küszködik. A bothasználattal pont a váll, a hát felső részének és a nyak izmainak ellazulásához segíti a sportolókat, oldja a feszültségből eredő és ezeken a helyeken jelentkező görcsöket.

 

7. Növeli a stressztűrő képességet

A Somatotropin növekedési hormon fontos a zsírégetéshez, a pajzsmirigy hormonok segítik az oxigénfelvételt. Az Adrenalin emeli a pulzusszámot, a Noradrenalin ennek ellenkezőjét teszi. Az Nordic Walking szabályozza ezeknek a hormonoknak a kibocsátását és ezáltal segít a jobb stresszkezelésben.

 

8. Aktiválja a vérkeringést

Feltéve hogy helyes technikával Nordic Walking-zik valaki, a tenyér folyamatos nyitása és zárása egy pumpáló mozgással javítja a vénás véráramlást, mely az általános vérkeringés-gyorsulás mellett külön előnyös. A szervezet általános vérellátottsága javul, komoly segítség lehet a magas vérnyomás elleni küzdelemben!

 

9. Hajlékonyabb izületek

A rendszeres intenzív mozgás a botok jótékony tehercsökkentő hatásával már önmagában is izületbaráttá teszik az Nordic Walking-t. Minden edzés elengedhetetlen részét kell hogy képezzék a nyújtó gyakorlatok, melyek nemcsak hajlékonyabbá teszik az izületeket, hanem szélesítik azok terhelhetőségi spektrumát, csökkentik a sérülés veszélyét és mozgékonyabbá teszik azokat. Ezen kívül igen ígéretes eredményeket mutat az az orvosi kutatás, mely az Nordic Walking szerepét vizsgálja a csontritkulás elleni harcban.

 

10. Jót tesz az agynak

A növekvő oxigénfelvétel és a javuló vérkeringés az agy működését, a gondolkodást segíti. Ezen felül pedig a diagonál mozgás nagyban javítja a koordinációs képességet és ezzel együtt az egyensúlyozó képességet is.

 

11. Ki a természetbe! Fő a jó közérzet!

Az Nordic Walking nagy sikerének egyik kulcsa valószínűleg az, hogy szabadban végzendő. Ha ez a vonzerő nem lenne, a stresszt valószínűleg a munkából egyenesen hazavinnénk, így viszont lehetőségünk van a gondokat a szabadban kiszellőztetni magunkból. Ezen kívül az edzés jutalmául a szervezet a nagy izomcsoportok használatakor Endorphint termel, ami az edzés utáni kellemes érzést, nyugalmat és kiegyensúlyozottságot biztosítja.

 

12. Az Nordic Walking egy csoportterápia, az egész család csinálhatja

Ha csoportosan űzik ezt a sportot, az a teljesítményt növeli, segít a rendszeresség megőrzésében, a gondolatok cseréjében és sokkal élvezetesebb mint egyedül. Végre egy sport, amit férfi, nő, idős és gyerek is űzhet. Általában nem a teljesítmény hajszolása a cél, így tényleg az egész család együtt sportolhat, sőt Nordic Walkingközben nagyon jókat lehet beszélgetni.

 

13. A spórolósok sportja

Az egyik legjobb hírt hagytam a végére. A jó bot nem megfizethetetlen és szinte a sírig elkísér minket, ezért ezen nem szabad spórolni. Ezen kívül semmi különös nem kell hozzá. Bárki bármit sportol hozzá való ruha és cipő mindenképpen kell, de nincs tetemes utazási költség és bérleti díj mint síelésnél vagy bármilyen teremsportnál. Park, erdő, rét, hegy vagy domb mindenki közelében van, és már lehet is kezdeni!

 Következő kezdő n.w. kurzus május 1-én indul.

 
White Arrow

KÉPGALÉRIA



 
White Arrow

EREDMÉNYLISTÁK


 
White Arrow

KAPCSOLAT

GYŐR-MOSON-SOPRON MEGYEI SZABADIDÖSPORT SZÖVETSÉG

small-map.png
CÍM 9022 GYŐR, BATTHYÁNY TÉR 2
 
 
TELEFON 96 / 618 296
 
 
ELNÖK MOLNÁR Z. CSABÁNÉ EDIT
 
 
E-MAIL Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 
 
 
White Arrow

TÁMOGATÓINK